رب آلاله | کارخانه صنایع و مواد غذایی آلاله

خرید رب گوجه فرنگی آلاله به صورت عمده

خرید رب به صورت عمده

خرید رب عمده

خرید رب گوجه فرنگی به صورت عمده

قبل از هرچیزی در ابتدا معنی خرید کردن عمده را می خواهیم به شما بگوییم که اصلا خرید کردن عمده یعنی چی؟

خرید کردن عمده یعنی خریدن محصولی به صورت کلی با حجم زیاد و بالا که در خرید عمده واسطه ای وجود ندارد و طرف قرار داد بین فروشنده و خریدار می باشد که در این بین هر دو سود خوبی را بدست می آورند.

چرا که خریدار وقتی حجم زیادی محصول خریداری می کند هزینه ای که باید پرداخت کند مناسب تر و مقرون به صرفه تر است.

 

برای خریدن رب گوجه فرنگی به صورت عمده روش های گونانونی وجود دارد اما ساده ترین و بهترین راه آن خرید از سایت های معتبر و خوب می باشد از این رو ما به شما سایت رب آلاله را پیشنهاد می کنیم و شما می توانید در کمترین زمان و با قیمیتی مناسب و بدون واسطه رب گوجه فرنگی را به صورت عمده خریداری کنید.

همچنین باید به این نکته هنگام خرید رب گوجه فرنگی دقت کنید که عدد بریکس( عدد برکیس میزان غلظت رب، طعم و کیفیت رب گوجه فرنگی را مشخص می کند و هرچه این عدد بیشتر باشد یعنی رب از کیفیت بالایی برخور دار است)  نباید زیر بیست باشد.

 

شما با خرید عمده رب گوجه فرنگی می توانید ربی با کیفیت و خوش طعم را با قیمیتی مناسب و به صرفه تر داشته باشید و همانطور که گفتیم سایت رب آلاله  این امکان را در اختیار شما عزیزان قرار داده است.

بنابراین اگر قصد خرید رب گوجه فرنگی به صورت عمده را دارید همین الان وارد سایت رب آلاله شوید و سفارش خود را ثبت کنید.

خرید رب گوجه فرنگی آلاله به صورت عمده

 

رب گوجه فرنگی

رب گوجه فرنگی یک چاشنی پرکاربرد و خوشمزه است که در بیشتر غذاها از آن استفاده می کنند چرا که باعث خوش رنگ و خوش طعم شدن غذای شما می شود.

این چاشنی پر مصرف و مهم علاوه بر این که به عنوان چاشنی به غذاها اضافه می شود برای درست کردن انواع سس ها و کنسرو ها جزو ماده اولیه به حساب می آید.

 

همچنین رب گوجه فرنگی به دلیل داشتن آنتی اکسیدان (لیکوپن) از بیماری های قلبی، بروز سرطان و پیری زودرس جلوگیری می کند.

همانطور که مشاهده می کنید رب گوجه فرنگی اهمیت بسیاری در غذاهای ما دارد از این رو تهیه رب گوجه فرنگی خانگی نسبت به رب های دیگر که دارای مواد افزودنی و نگهدارنده هستند به مراتب مفید تر و سالم تر است.

 

به همین دلیل تصمیم گرفتیم در ادامه ی این مقاله طرز تهیه رب گوجه فرنگی را به شما آموزش دهیم تا تفاوت آن را نسبت به دیگر رب ها که حاوی مواد افزودنی هستند تشخیص دهید.

خرید رب گوجه فرنگی آلاله به صورت عمده

 

 

طرز تهیه رب گوجه فرنگی خانگی

 

  • مرحله 1

در مرحله اول گوجه ها را شسته و به چند قسمت برش دهید و سپس در یک قابلمه بریزید با حرارت زیاد تا کاملا له شوند سپس بر روی گوجه ها نمک بریزید تا هم آب بیندازند و هم ماندگاری رب بیشتر شود همچنین می توانید گوجه ها را در این مرحله به جای قرار دادن در قابلمه با حرارت زیاد با دستگاه مخلوط کن آن ها را له کنید.

 

  • مرحله 2

سپس گوجه فرنگی های له شده را از یک صافی عبور دهید تا تمام پوست ها و تخم های گوجه  از آن جدا شوند، پیشنهاد می شود این کار را چندین بار تکرار کنید تا به طور کامل هیچ پوست و تخم گوجه ای درون آن باقی نمانده باشد چرا که وجود آن ها در رب باعث کپک زدن می شود.

 

  • مرحله 3

حالا در مرحله سوم گوجه های له شده  و از صافی رد شده را درون یک قابله بریزید و با حرارت زیاد منتظر بمانید تا بجوشد بعد از جوشیدن گوجه ها حرارت شعله را کم کنید و بگذارید  گوجه ها به آرامی و بدون در به حالت غلیظ شدن برسند.( هر چند وقت یک بار گوجه ها را از ته هم بزنید تا ته نگیرند.)

 

  • مرحله 4

سپس بعد از غلیظ شدن قل زدن گوجه ها می توانید نمک را به آن اضافه کنید ( البته که اگر گوجه ها را با مخلوط کن له کرده اید در این مرحله نمک اضافه کنید چون در روش قابلمه همون ابتدا نمک را به آن اضافه کردید و در این مرحله  دیگر نیازی به این کار نیست)

مقدار نمک در رب گوجه فرنگی باید طوری باشد که رب نه شور باشد و نه بی نمک از این رو در مقدار نمک اضافه کردن به رب دقت کنید.

 

  • مرحله 5

برای داشتن یک رب غلیظ و خوشمزه می توانید حرارت زیر قابلمه را کم کنید و مرتب گوجه ها را هم بزنید تا به آن غلظتی که مد نظرتان است برسد ، توجه داشته باشید که اگر رب گوجه فرنگی را شل تر از رو شعله بردارید رب گوجه شما زودتر کپک می زند و خراب می شود.

 

  • مرحله 6

سپس در این مرحله می توانید به مقدار دلخواه به رب روغن اضافه کنید و بعد از هم زدن زیر شعله را خاموش کنید و اجازه دهید تا رب خنک شود. ( هر چه میزان روغنی که اضافه می کنید بیشتر باشد مقدار ماندگاری رب گوجه بیشتر می شود.)

اما توجه داشته باشید که به طور طبیعی به ازای هر 1 کیلو گوجه فرنگی یک قاشق غذا خوری روغن باید اضافه شود.

 

  • مرحله 7

در این مرحله دیگر رب گوجه فرنگی شما آماده شده است و می توانید آن را در یک ظرف شیشه ای خشک بریزید.( ظرف های پلاستیکی و یا فلزی به علت خاصیت اسیدی که رب گوجه دارد در این نوع ظرف ها مواد ناسالمی را تولید می کند و باعث فاسد شدن رب شما می شود)

درب ظرف را کامل ببندید و در یچال و یا یک جای خنک از آن نگهداری کنید.

امیدوارم که لذت ببرید.

خرید رب گوجه فرنگی آلاله به صورت عمده

 

4 نکته کلیدی برای تهیه یک رب خوشمزه

  • برای تهیه کردن رب گوجه فرنگی پیشنهاد می شود از گوجه های گوشتی و قرمز استفاده کنید.
  • برای جلوگیری از کپک زدن رب گوجه فرنگی به آن نمک اضافه کنید.
  • برای خوش رنگ شدن رب گوجه فرنگی و ماندگاری بیشتر آن روغن اضافه کنید.
  • قابلمه های روحی یا مسی برای تهیه رب گوجه فرنگی مناسب ترین قابلمه ها هستند.

 

خرید رب گوجه فرنگی آلاله به صورت عمده

همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با شماره ای که در زیر برایتان قرار داده ایم تماس بگیرید:

شماره تماس: 09121468199

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به بالا بروید